Even voorstellen !!!
Posted: 16 Apr 2023 14:52
Ik ben Johan (53j) , rij al meer als 30j met de motor. Begonnen met een Gsxr750 met de dubbele koplampen destijds nog, en verder R1, Gsxr 750/1000 , Fireblade 954, 6x Bandit 1200 en 4x 1250. Supermotard 1x, maar dat was snel voorbij met mijne rug. 3x SV1000n en de rest weet ik zelfs niet meer.
Ik heb besloten om mij in te schrijven op dit forum om met mensen uit de buurt eventueel een connectie op te bouwen en daarna leuke toerkes ( of cafétoerkes ) te maken. Maar eerst moet ik terug aan een moto geraken. Kan mij hier nu eens eindelijk iemand duidelijk maken hoe dat nu zit met die f..cking motokeuring ???????????????
Ik heb al vanalles gehoord, van keuring met autonummerplaten, platen van speedpedelecs enzv, DIT KAN TOCH ALLEMAAL NIET MOGELIJK ZIJN ????
Punt 1 : de verkoper laat de moto keuren voor verkoop ( dat lijkt mij het simpelste )
Punt 2 : wat als ik een moto wil kopen die momenteel niet meer is ingeschreven of de eigenaar wil zelf niet naar de keuring, welke opties om de moto te keuren?
Punt 3 : Wat kost die hele B....llshit dan ??
Mijn excusses voor het eventuele taalgebruik, maar ben zo gefrustreerd over al dat gezever. Vroeger voorschot en de rest overschrijven, een plaat van de buur ertegen gekletst en opgelost. Op de FOD Mobiliteit wordt ik er ook al niet snuggerder van, daar spreken ze dan van nationale platen, handelaarsplaten enzv.
Blijkbaar 250 tot 350 euro om een handelaar met jouw moto naar de keuring te sturen, zonder garantie dat ie vd 1x gekeurd.
PLEASE , KAN IEMAND MIJ HIER DUIDELIJKHIED VERSCHAFFEN, IK WIL HIER VOOR HET EIND VD MAAND TERUG EEN MOTO IN DE GARAGE HEBBEN STAAN.
Zijn er hier mensen bij die een Z1000, Z750, Bandit 1200 of 1250 willen verkopen, ik ben geinteresseerd.
Ik dank u Voorbaat.
Mvg, Johan.
Heb ondertussen gezien dat ik bij de verkeerde afdeling zit op dit forum, als de moderator het kan verplaatsen naar even voorstellen, Thx.
Ik heb besloten om mij in te schrijven op dit forum om met mensen uit de buurt eventueel een connectie op te bouwen en daarna leuke toerkes ( of cafétoerkes ) te maken. Maar eerst moet ik terug aan een moto geraken. Kan mij hier nu eens eindelijk iemand duidelijk maken hoe dat nu zit met die f..cking motokeuring ???????????????
Ik heb al vanalles gehoord, van keuring met autonummerplaten, platen van speedpedelecs enzv, DIT KAN TOCH ALLEMAAL NIET MOGELIJK ZIJN ????
Punt 1 : de verkoper laat de moto keuren voor verkoop ( dat lijkt mij het simpelste )
Punt 2 : wat als ik een moto wil kopen die momenteel niet meer is ingeschreven of de eigenaar wil zelf niet naar de keuring, welke opties om de moto te keuren?
Punt 3 : Wat kost die hele B....llshit dan ??
Mijn excusses voor het eventuele taalgebruik, maar ben zo gefrustreerd over al dat gezever. Vroeger voorschot en de rest overschrijven, een plaat van de buur ertegen gekletst en opgelost. Op de FOD Mobiliteit wordt ik er ook al niet snuggerder van, daar spreken ze dan van nationale platen, handelaarsplaten enzv.
Blijkbaar 250 tot 350 euro om een handelaar met jouw moto naar de keuring te sturen, zonder garantie dat ie vd 1x gekeurd.
PLEASE , KAN IEMAND MIJ HIER DUIDELIJKHIED VERSCHAFFEN, IK WIL HIER VOOR HET EIND VD MAAND TERUG EEN MOTO IN DE GARAGE HEBBEN STAAN.
Zijn er hier mensen bij die een Z1000, Z750, Bandit 1200 of 1250 willen verkopen, ik ben geinteresseerd.
Ik dank u Voorbaat.
Mvg, Johan.
Heb ondertussen gezien dat ik bij de verkeerde afdeling zit op dit forum, als de moderator het kan verplaatsen naar even voorstellen, Thx.