Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Jopet
Posts: 909
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Jopet »

Dan moet je eens op de Boulevard Périphérique in Parijs rijden, wat die zotten op hun scooters en moto's daar uithalen is te gek voor woorden. Constant knipperen met de lichten en ook constant toeteren, echt niet normaal en aan veel hogere snelheden dan toegestaan.

Het is zelfs zo ver gekomen dat file filteren op de Boulevard Périphérique nu verboden is, maar daar trekken die zotten hun niets van aan, maar als ze nu aangereden worden zijn ze wel in fout, dat was vroeger dikwijls anders.

Trouwens deze week zijn ze begonnen met de borden (max 70) te vervangen door borden max 50 en vanaf volgende week donderdag mag niemand nog rapper dan 50 rijden op de Boulevard Périphérique.
Reden : Een lagere snelheid moet leiden tot minder uitlaatgassen, minder lawaai en minder ongelukken, zegt het bestuur.
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Stefke
Posts: 3078
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Stefke »

En hopla, de vlaamse belastingsdienst rekent weer ongeveer 3 euro extra op de wegenbelasting... Hoog tijd om verder schoon schip te maken in mijn garage. :roll:

User avatar
Muug
Posts: 12258
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Muug »

Ik moet zeggen dat ik daar niet naar kijk. En zéker al niet vergelijk. Dat komt binnen en ik betaal dat. Foert. 't is sowieso een duur hobby, ne keer een dagske rijden en ge zijt ook een pak centen kwijt aan brandstof. En elke rit komt ge dichter en dichter bij 't onderhoud. En al die naderende defecten! :shock: Dus neen. Ogen dicht, betalen en genieten van uw machien. :thumbsup:

Koeno
Posts: 3411
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Koeno »

na 3 weken wachten op DIV... kreeg ik vandaag een brief dat er iets mis is...

ik had hier thuis nog een nummerplaat die ik nooit had laten schrappen.
Dus ik betaalde daar nog braaf verkeersbelasting voor een motor die al weg was.
3 weken geleden beslist om de CB750 met die nummerplaat terug in te schrijven.
papieren door verzekeraar laten invullen, alles laten opsturen...

3 weken later melding dat dat met die nummerplaat niet kan.
ik zou graag eens bellen naar den DIV maar dat kan blijkbaar zomaar niet.
mailen of afspraak maken... eerst volgende afspraak? 5 november....

dat alles in BE geld kost, en duurder wordt, daar kan ik nog half mee leven...
Dat alles qua service duidelijk achteruit gaat, dat vind ik k.u.t.

User avatar
zappa
Posts: 4562
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by zappa »

Koeno wrote: 24 Oct 2024 23:09 na 3 weken wachten op DIV... kreeg ik vandaag een brief dat er iets mis is...

ik had hier thuis nog een nummerplaat die ik nooit had laten schrappen.
Dus ik betaalde daar nog braaf verkeersbelasting voor een motor die al weg was.
3 weken geleden beslist om de CB750 met die nummerplaat terug in te schrijven.
papieren door verzekeraar laten invullen, alles laten opsturen...

3 weken later melding dat dat met die nummerplaat niet kan.
ik zou graag eens bellen naar den DIV maar dat kan blijkbaar zomaar niet.
mailen of afspraak maken... eerst volgende afspraak? 5 november....

dat alles in BE geld kost, en duurder wordt, daar kan ik nog half mee leven...
Dat alles qua service duidelijk achteruit gaat, dat vind ik k.u.t.


Waarschijnlijk een nummerplaat nieuwste (maar toch reeds oude) versie na de geel/zwart oude belgenplaat, met een M ipv 1 als eerste teken?
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 3078
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Stefke »

Koeno wrote: 24 Oct 2024 23:09 ik zou graag eens bellen naar den DIV maar dat kan blijkbaar zomaar niet.
haha, dat wilt ge niet meemaken...
In 2004 kwam mijn inschrijvingsbewijs maar niet toe. Na twee weken bel ik. Het was wel degelijk verstuurd maar blijkbaar verloren gegaan met de post. Dus moest ik een duplicaat aanvragen, waarvoor de dame mij ging doorverbinden want zij was daar niet voor bevoegd... Ik heb ruim 25 minuten aan de lijn gehangen en werd een keer of 10 doorverbonden...waarvan een keer of 3 terug bij die dame :roll: Op een gegeven moment had ik zelfs een vent aan de lijn die zich afvroeg waarom ik bij hem op de dienst belastingen was terechtgekomen? "Zeg maar dat ze u mis doorverbonden hebben, ge moet op het verdiep hieronder zitten" en hup die schakelde mij weer door. Uiteindelijk kwam ik terug bij die eerste dame terecht. Die heb ik toen haar volle vet gegeven, ik moest dat duplicaat hebben want als ik niet kon rijden kon ik ook niet werken... :furious3: Zegt die doodleuk " ah ok ik zal u een duplicaat opsturen"... :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :furious3: :furious3: :furious3:
Drie dagen later had ik mijn duplicaat... :roll:

Koeno
Posts: 3411
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Koeno »

zappa wrote: 24 Oct 2024 23:42 Waarschijnlijk een nummerplaat nieuwste (maar toch reeds oude) versie na de geel/zwart oude belgenplaat, met een M ipv 1 als eerste teken?
Mabattentoetni!

MAWJ066... dat is een vrij moderne plaat zenne, al ziet ze er niet meer zo fantastisch nieuw uit...
Wat mij dan stoort is waarom de:
(ik typ het eventjes over voor jullie ;-) )
085. De vermelde kentekenplaat is niet ingeschreven, noch gereserveerd.
Het nummer van kentekenplaat dat u vermeldt op uw aanvraag tot inschrijving is niet beschikbaar of geldig.
Ofwel is het vermelde nummer van de kentekenplaat geschrapt uit het inschrijvingbestand, dit gebeurde door ofwel het inleveren van de officiele kentekenplaat, of door toedoen van een politiedienst na aangifte van..., of door een out van de DIV, of ....
Ofwel is het een nummer van een gewenste kentekenplaat, in dit geval dient de kentekenplaat eerst bij onze dienst gereserveerd en betaald te worden, de verschuldigde retributie bedraagt 1000€.
ofwel is er een proces-verbaal van niet tijdig inleveren van de kentekenplaat opgesteld en is de kentekeneplaat niet lang geldig en dient deze binnengeleverd te worden.

In alle gevallen kan u een ander beschikbaar kentekennummer vermelden, u schrapt het foutief vermelde nummer, ofwel kan u steeds een andere nieuwe kentekenplaat aanvragen.
Gelieve er rekening mee te houden dat iedere handeling op een kentekenplaat die afgeleverd werd voor 15.11.2010 aanleiding geeft tot de aflevering van een totaal nieuw kentekenplaat naar Europees formaat en model
Het gaat hier over een 2dehandse motor, dus er is geen automatische inschrijving.
Wilt dus zeggen dat EEN MENS de papieren in zijn handen heeft gehad en gemerkt heeft: oei dit werkt zomaar niet...
WAAROM in godsnaam krijg je dan 5 mogelijkse "fouten" gevolgd door een "of ......"
Die persoon zat aan zijn computerke, waar hij ALLE info heeft maar toch vertikken ze het om die informatie door te sturen...

1. Mijn nummerplaat zat tot vorig jaar op mijn CB1000R. Bij verkoop is die hier in de kast geland (ik had ze feitelijk willen terugsturen).
2. Op die nummerplaat heb ik op 30/07/2024 verkeersbelasting betaald, dus ik gok dat voor de roverheid alles wel in orde is.
3. De officiele nummerplaat hangt al braaf te blinken op mijn CB750, dus teruggestuurd? 'k Denk het niet.
4. Proces verbaal? Dan zou ik dat ook moeten weten lijkt mij...

kortom wat is het nu feitelijk?
Nee hier word ik enorm pissed van....

User avatar
Muug
Posts: 12258
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Muug »

Ojee :(
Toch best bellen. Zelfs al gaat het u een jaarrantsoen aan geduld, bloed en zweet kosten.

Lol, ik dacht eerst dat ge uw antieke motoplaat zo al tien jaar of meer aan het houden waart :lol:

Allez, dus zondag wordt het de KTM 8-)

User avatar
Schussboelie
Posts: 586
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Schussboelie »

Als je een voertuig verkoopt heb je twee maanden om die oude plaat te hergebruiken.
Intussen wordt het voertuig ingeschreven door de koper en krijgt het dus een nieuwe plaat waardoor de DIV weet dat jouw plaat niet meer actief is.
Dit lijkt me dus "een out van de DIV" of zelfs dat laatste.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Koeno
Posts: 3411
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Koeno »

Dat van die 2 maanden, is dat vrij recent veranderd?
Ik heb dit grapje namelijk nog al eens gedaan, en toen heeft die nummerplaat ook een tijdje in de kast gelegen.
Toen ging dat wel gewoon...

't feit dat ik in Juli nog verkeersbelasting betaal voor die CB1000R met die nummerplaat is dan ook een "extraatje" van de overheid?
Daarom dacht ik: oh nummerplaat is er nog, ik betaalde de verkeersbelasting nog, dus alles is nog actief maar de overheid weet gewoon niet dat die motor al lang in polen zit...
(CB1000R is voor zover ik weet niet meer op de baan gekomen in BE, of zelfs niet officieel nog verkocht geweest)

Ondertussen ook verzekeraar al gecontacteerd met de vraag of we niet gewoon beter voor een nieuwe nummerplaat gaan, en dat ik de ouwe alsnog laat schrappen bij de post...

User avatar
den Bullet
Posts: 1551
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by den Bullet »

Bij elke verandering/ verschuiving (of what ever) van de inschrijving moet die 'oude' nummerplaat ingeleverd worden.
Bij het opzeggen van mijn verzekering voor de VanVan moest ik de nummerplaat (WMM 706) eerst inleveren en na het doorsturen van het bericht van schrapping (dat De Post aflevert) werd die verzekering pas stopgezet.
Fé was zijn papieren van de 900 SS (effe) verloren en kon geen duplicaat krijgen van het inschrijvingsbewijs, dus moest hij een nieuwe nummerplaat aanvragen.

Ze willen die geel/zwarte nummerplaten zo snel mogelijk weg ... :roll: :roll: :roll:

Koeno
Posts: 3411
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Koeno »

Maar het gaat niet over een ouwe nummerplaat, maar over het laatste nieuwe model. beginnende met de magische M.
Zoals sommige wel weten, wissel ik regelmatig eens van motor... mijn nummerplaten zijn al hergebruikt geweest.

Eentje ging van Varadero > GSa > S1000XR.
Een andere ging van CB750 naar KTM 990
een andere CBR 600 naar CB1000 en nu feitelijk naar CB750

altijd al zonder probleem gebeurt, enkel nu...
mogelijks door die 2 maanden wachttijd, alhoewel dat bij die CBR600 naar CB1000 ook met een langere tussenperiode was...

Koeno
Posts: 3411
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Koeno »

Muug wrote: 25 Oct 2024 08:10 Allez, dus zondag wordt het de KTM 8-)
Ik mag op uwe KTM rijden?
Die van mij staat namelijk al stevig gedemonteerd... wachtend op zijn groot onderhoud...

Dus ik heb 3 motoren met nummerplaat:
1tje met een "ongeldige nummerplaat"
1tje die wachtend is op groot onderhoud
1tje die rijklaar is...

BMW it is ;-)

User avatar
Muug
Posts: 12258
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Muug »

aja da was ik efkes vergeten! :lol:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2972
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by duibhce Kaelann »

Koeno wrote: 24 Oct 2024 23:09 Dat alles qua service duidelijk achteruit gaat, dat vind ik k.u.t.
Zwijg me ervan. 2 weken geleden proberen een spaarrekening bij KBC stop te zetten. In hun app is daar zelfs (na het nodige gezoek) een optie voor. Maar doodleuk de boodschap dat er iets is misgelopen en ik contact moet opnemen met KBC. Na eerste eventjes met de compleet nutteloze Kate geworsteld te hebben, uiteindelijk toch bij KBC Live binnen geraakt.
Die weten van niks en lijken er gewoon naar te gokken. "Misschien staat er nog teveel geld op de rekening, maak ze eerst leeg. Zorg wel dat er nog net genoeg op staat om de maandelijkse kosten te betalen en probeer nog eens". Ge voelt al aan uw theewater dat dat niet gaat helpen, maar tegen beter weten in toch maar doen. Resultaat: noegabollen.
Dus stuurt het lieve madammeke mij door naar een tweede lijn. Na weer wat heen en weer gehossel komt die tot de conclusie dat het om een zakelijke rekening gaat en ze dus niet gemachtigd is om die stop te zetten. Hop, doorgeschakeld naar de volgende...
Die bevestigde inderdaad al snel waar het "probleem" zat, maar het duurde wel nog enkele minuten voor ze alle aanpassingen had gedaan om het stopzetten mogelijk te maken. En het feitelijke stopzetten moest ik dan wel nog zelf doen vanuit de app.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 12258
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Muug »

Boeiend eh, het tijdperk waarin we nog maar één teen gestoken hebben. 8-)

Totale versnippering van kennis. :evil: Mensen zijn de context kwijt van hun job, ze weten héél veel over een deel van een deel van een deel, maar voor de rest kennen en snappen ze er niks van. :( Kennisverspreiding is zerozerozerozero, door oa deze factoren: een te klein team dat verzuipt in het werk, zodat er geen tijd meer is voor kennisoverdracht, en het telewerken dat spontane kennisoverdracht totaal hindert. :roll:

Technologiën evolueren ook erg snel, dus apps en toepassingen bieden in sneltempo meer en meer mogelijkheden aan. Maar de interne medewerkers krijgen daar geen informatie/training/opleiding over. Dus ze weten niet wat die tools allemaal kunnen (hier bij ons (1500 man!): niemand die van Teams en M365 meer dan de basics weet, want het volk trainen kost teveel). Dus ja, ik snap dat de interne bankmederwerkers begot niet meer weten wat die apps allemaal kunnen. En ze weten ook niet wie daar wél iets van weet, want da's ongetwijfeld een heel klein aantal mensen die niemand kent. :?

Nog een schoon voorbeeld uit het eigen bedrijf hier. Jarenlang had bedrijf X zijn eigen twee supportmedewerkers, die het software- en machinepark beheerden. Die waren daar gedetacheerd vanuit ons bedrijf. Maar afgezien van hun pree hadden ze totaal niks met ons bedrijf. Ze kenden alles, wisten alles, deden alles, en gingen nooit tegelijk op verlof. Baas van X beslist op een dag: hup, we hebben u niet meer nodig, ga maar terug naar uw kot. Waar ik dus werk. Ja, want nu moet ons bedrijf daar de support doen. Zomaar plots, zonder enige vorm van introductie, opleiding, training, totale afwezigheid van procedures moeten wij daar nu de hardware en software beheren. Eén van die twee ex-gedetacheerden is al met pensioen. De 2de maakt geen procedures maar "hij wilt het u wel uitleggen". Wat denk je. Hoe goed is onze service naar die mensen toe denk je? :lipsrsealed2: Aja, en we hebben 1 of 2 jaar geleden verplicht een (hele dure) opleiding "client excellence" moeten volgen he. Dáár denken de managers dus wel aan. :lipsrsealed2:

Algemeen gesteld kunnen we stellen dat we in een tijdperk zitten waarin alles door de IT-technologie meer en meer ingewikkeld wordt. Apps en toepassingen krijgen meer en meer opties en bijgevolg ook meer en meer tabs, menu's en submenu's, opties en mogelijkheden. Nog voorbeelden: de digitale belastingsaangifte, digitale betalingen, onze verzekeringsmaatschappij is onlangs ook afgekomen met één of ander raar platform om de polissen te ondertekenen. Maar het eenvoudigste voorbeeld is Outlook. Kijk eens onder Options, en je wordt ziek van de honderden mogelijkheden. Terwijl het ding in essentie gewoon dient om mails te sturen en te ontvangen. Wie weet er dat je in de zoekbalk van Outlook kan werken met sleutelwoorden, zoals From:, To:, Subject:, zodat je zeer gericht mails kan zoeken? Alweer, bij ons op 1500 man zullen het er misschien tien zijn. De rest scrollt zich te pletter door hun mails. :whistling:

Hoe ironisch is het dan ook dat er meer en meer mensen de UX-wereld instappen. UX = User experience, een job op zich die als kerntaak heeft het vereenvoudigen en intuitiever maken van al die hoogtechnologische overontwikkelde apps.

Afin, ik denk dat ik dringend moet gaan beeldhouwen, of prei kweken of zo. :peepwall:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2972
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by duibhce Kaelann »

Een ander fenomeen dat daaraan bijdraagt: het wijdverspreide concept van de MVP (Minimal Viable Product). 't Is te zeggen een eerste versie van een software of product dat 80% van de noden afdekt. Voor de resterende 20% zijn er dan nog workarounds of manuele interventies nodig. Bedoeling is om die resterende 20% dan achteraf te gaan voorzien. Maar je kan al raden hoe het in de werkelijkheid gaat: eens die MVP op de markt is gaat het beschikbare budget al naar de MVP van het volgende ding, niet naar die 20%
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Schussboelie
Posts: 586
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Schussboelie »

duibhce Kaelann wrote: 25 Oct 2024 10:31
Koeno wrote: 24 Oct 2024 23:09 Dat alles qua service duidelijk achteruit gaat, dat vind ik k.u.t.
Zwijg me ervan. 2 weken geleden proberen een spaarrekening bij KBC stop te zetten. In hun app is daar zelfs (na het nodige gezoek) een optie voor. Maar doodleuk de boodschap dat er iets is misgelopen en ik contact moet opnemen met KBC. Na eerste eventjes met de compleet nutteloze Kate geworsteld te hebben, uiteindelijk toch bij KBC Live binnen geraakt.
Die weten van niks en lijken er gewoon naar te gokken. "Misschien staat er nog teveel geld op de rekening, maak ze eerst leeg. Zorg wel dat er nog net genoeg op staat om de maandelijkse kosten te betalen en probeer nog eens". Ge voelt al aan uw theewater dat dat niet gaat helpen, maar tegen beter weten in toch maar doen. Resultaat: noegabollen.
Dus stuurt het lieve madammeke mij door naar een tweede lijn. Na weer wat heen en weer gehossel komt die tot de conclusie dat het om een zakelijke rekening gaat en ze dus niet gemachtigd is om die stop te zetten. Hop, doorgeschakeld naar de volgende...
Die bevestigde inderdaad al snel waar het "probleem" zat, maar het duurde wel nog enkele minuten voor ze alle aanpassingen had gedaan om het stopzetten mogelijk te maken. En het feitelijke stopzetten moest ik dan wel nog zelf doen vanuit de app.
Valt nog mee.
Ik ben vorige week persoonlijk langs moeten gaan bij Belfius en Argenta om daar een rekening stop te zetten...
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
Blackbert
Posts: 3691
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Blackbert »

Vandemorgen, voor de vogeltjes wakker werden, een berichtje gestuurd aan ene die bij de DIV gewerkt heeft.
Kort na zonsopgang telefoon: wordt door de DIV ambsthalve geschrapt als blijkt dat er geen voertuig meer aanhangt.
- ergens moet die CB1000 toch uitgeschreven zijn, al was het maar bij de douane. Normaal zou je daar bericht van uitwissing van moeten gekregen hebben, waarbij je 4 maanden tijd krijgt om ze binnen te sturen.
- ergens is het raar dat ge nog rijtaks betaald hebt, kwam er een rekening binnen van de Vlaamsche belastingsdienst?

Conclusie: sommige databanken hangen aan elkaar, sommige diensten communiceren. Andere dus helemaal niet. Verrassing.

Tip: naar uw verzekeringsagent voor een nieuwe inschrijving. Ene die mee is kan dat zelf regelen in het systeem van de DIV en dan heb je ze volgende week. Maar als hij niks gezegd heeft over de gevolgen van niet binnensturen van de oude plaat. Tijd voor een lesje.
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3411
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2024

Post by Koeno »

dus Blackbert heeft gelijk, Schussboelie had deels gelijk.
Ik heb ondertussen geleerd:

1. De termijn is inderdaad 4 maanden nadat de motor van titularis veranderd. Dus mogelijks is in juni de CB1000R van titularis veranderd, en heb ik kort nadien die verkeersbelasting nog betaald.

2. Bij KBC hebben ze ontdekt dat ze mijn verzekering voor die CB1000 nooit stop gezet hebben (wat ik vorig jaar wel gevraagd had).

3. Doordat bij KBC die polis nog liep (en ik dus braaf betaald had blijkbaar), waren zij niet echt mee dat die cb1000R weg was (al had ik wel gevraagd om die polis stop te zetten).

4. KBC zegt nu ook: oude plaat binnensteken bij de post en met schrappingsbewijs naar kbc gaan.

@Blackbert: 2dehands (her)inschrijven van een motor (dus ook zonder keuring) kan toch nog helemaal niet via de verzekeraar in het DIV systeem, maar enkel via dat roze papier dat ofwel moet opgestuurd worden, of waarmee je zelf afspraak maakt in DIV kantoor.

allezins maandag om 10u zit ik met de nodig papieren bij de KBC, zodat zij aanvraag kunnen aanpassen, en dan ook de verzekering die ik wél heb voor de sevenfifty op die "geschrapte" plaat kunnen aanpassen...

Koeno zijn les: nooit nog nummerplaten bewaren :oops: :evil: :evil: dus gewoon meer moto's ingeschreven houden??

Post Reply