Mijn oudste is al aan haar tweede auto bezig. Den eerste is perte total gereden door een tegenligster die op haar GSM bezig was en op een kruispunt afgeweken was naar de voorsorteerstrook waar mijn dochter op stond te wachten om af te slaan...
Den eerste Aygo heeft ze volledig zelf bekostigd, voor den tweede (identiek dezelfde) hebben we gesponsord. Aja, de tegenpartij werkt tegen en dat zit op de lange baan in proces. Al 3 keer van verklaring veranderd, telkenmale haar compleet maffe versies volledig weerlegd worden door de feiten en de getuigen. Tof, zo mensen die hun verantwoordelijkheid niet nemen. Komt daar ook nog bij dat, in afwachting van de uitslag van heel dat geprocedeer, de verzekeringsmaatschappijen onderling beslist hebben dat mijn dochter wel in fout zal zijn omwille van haar beperkte ervaring en leeftijd. Aja, statistiek. Kennelijk mogen die verzekeringsmaatschappijen dat ook want die zijn dat onderling in één of ander convenant overeen gekomen. Als later blijkt dat mijn dochter in haar recht is wordt alles alsnog uitbetaald. Maffia
Pittig detail : de 43-jarige tegenpartij had haar rijbewijs ook nog maar 3 maand. Mijn dochter had het 6 maand, en voordat ze haar praktijk gedaan heeft heb ik daar anderhalf jaar en 15.000km mee rondgereden. Wie zou hier de onervaren bestuurder geweest zijn...