Ozzepaa
Re: Ozzepaa
goh, wie weet vindt ozzepa na zijn (onwaarschijnlijk fysiek en mentaal lastige) revalidatie nog een vieze goesting en zijn er opties op 3 wielen met een duimgas of andere hulpmiddelen. Ik ken via TomTwin nog iemand die niet met een omgebouwde trike af en toe zijn ritjes doet, niet altijd evident.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
-
diskeletlietje
Er is veel kapot bij die mens . Maar zijn rechter elleboog niet .TRooPER wrote: ↑04 Jan 2025 17:56 goh, wie weet vindt ozzepa na zijn (onwaarschijnlijk fysiek en mentaal lastige) revalidatie nog een vieze goesting en zijn er opties op 3 wielen met een duimgas of andere hulpmiddelen. Ik ken via TomTwin nog iemand die niet met een omgebouwde trike af en toe zijn ritjes doet, niet altijd evident.
We zijn er mee weg geweest naar het zwarte woud in het voorjaar. Bmw met sitecar deed het ... dik respect voor hem
Hij is trouwens ook een mentalcoach voor mensen die zware fysieke beperkingen hebben .
Persoonlijk vind ik het een zot ( lief bedoeld)
tja, dat zal hijzelf in de eerste plaats moeten beslissen, maar kan me inbeelden dat osmaa daar nu ook wel haar zeg in zal willen hebben en dat zij zegt dat het nu wel genoeg is geweest
enfin, da's iets tussen hen natuurlijk, misschien heeft ze hem liever af en toe de deur uit
enfin, da's iets tussen hen natuurlijk, misschien heeft ze hem liever af en toe de deur uit
Inderdaad. Van Osmaa weet ik dat het allemaal veel erger geweest is dan wat Ozzepaa erover vertelt.
I am confused. Oh no, maybe not!