Kickstarter dan??
Hmm, aan den ellentriek gepriegeld vind ik zelf niet zoz fijn.
In het slechtste geval moet heel die kabelbom eruit...
Kickstarter dan??
Hmm, aan den ellentriek gepriegeld vind ik zelf niet zoz fijn.
Inderdaad, met kickstarter. Dat ging evenwel erg vlot.
Daar heb ik ook schrik voor. Daarom dat ik wil dat ze dat oplossen voor we die kopen.Schussboelie wrote: ↑15 Aug 2024 17:18Hmm, aan den ellentriek gepriegeld vind ik zelf niet zoz fijn.
In het slechtste geval moet heel die kabelbom eruit...
Dit weekend bericht gekregen dat die met de optie een week hebben uitgesteld en dat wij voorrang krijgen.
De pinkers heeft hij in orde gezet, en de brommer loopt heel goed.
Bij de Sendai pocketbike van Floris heb ik dat met een rondel die de diameter van de uitlaat verkleint te plaatsen tussen cylinder en uitlaat.
Super, ga ik ook testen. Hoe groot was die rondel binnenkant?den Bullet wrote: ↑27 Aug 2024 12:02Bij de Sendai pocketbike van Floris heb ik dat met een rondel die de diameter van de uitlaat verkleint te plaatsen tussen cylinder en uitlaat.
Dat ding reed verdorie meer dan 70 per uur
Geen gedacht meer, 't is lang geleden en ik heb die nog iets vergroot omdat het eerst toch te traag ging.Peeke wrote: ↑27 Aug 2024 12:11Super, ga ik ook testen. Hoe groot was die rondel binnenkant?den Bullet wrote: ↑27 Aug 2024 12:02
Bij de Sendai pocketbike van Floris heb ik dat met een rondel die de diameter van de uitlaat verkleint te plaatsen tussen cylinder en uitlaat.
Dat ding reed verdorie meer dan 70 per uur
Peeke
Het is nu wat het is vrees ik.
"Wurgen" kan inderdaad op verschillende manieren. Bij Fé zijn SV waren het de gasschuiven van de carbu die (terug) moesten worden verlengd, wat op hetzelfde neerkomt van uw voorstel, Duib.duibhce Kaelann wrote: ↑28 Aug 2024 08:54 Het is misschien eenvoudiger om de stop van het wieltje aan het uiteinde van de gaskabel (heeft dat ne naam?) wat te modificeren. Als je het met een schroefje doet kan je zelfs heel precies instellen tot hoever de gas fysiek open kan.