Amai da's een licht allergische reactie toch!
Een BLEIT-topic voor iedereen - 2025
Re: Een BLEIT-topic voor iedereen - 2025
monteer uw tassen ondersteboven
Zelf heb ik daar geen last van, om de simpele reden dat ik zulke kousen boven mijn lange onderbroek trek (om alweer een andere simpele reden: die pijpen stretchen niet genoeg om ze óver de kousen te trekken).
Sealskinz, ik draag daar mijn gewone kousen onder, die sealskinz zijn niet zo gemakkelijk te wassen in 't wasmachien, de gewone kousen wel, dus geen sealskinz op mijn bloot vel.Koeno wrote: ↑16 Jun 2025 10:30 Dit weekend doorgebracht in Ouren / Luxemburg.
Zaterdag namiddag naar Ouren gereden om daar te kamperen (snelweg naar Luik, dan kronkelend binnendoor naar Ouren).
Daar gekampeerd (tijdens dat machtig onweer).
Om droge voeten te garanderen had ik mijn sealskinz kousen aan...
Deze keer zonder thermisch ondergoed aan...
Ik was totaal vergeten.... dat bij mijn oude sealskinz kousen die "kleefband" binnen in mijn vel vernielt...
toen ik zondag naar huis reed voelde ik iets "branden" op mijn been, ik dacht eerst dat het de hitte van de ktm terug was...
thuis gekomen ontdekt: waar die kleefband zit heb ik volledig rondom mijn been blaren...
Dat ik daar niet mocht aan krabben heb ik achteraf pas ontdekt als dat vocht er uit "spoot"...
Kortom: verbandje rond het been want ettert gigantisch, pijnlijke herinnering....
ohjah, en mijn zijtassen zijn bovenaan niet zo waterdicht, maar onderaan blijkbaar wel....
dat gaan we toch moeten fixen voor ijsland...
ik ga gokken op combinatie van wat waterdichte spuitbussen & regenovertrekske maken ofzoiets...
Hou in ijsland vooral rekening, naast andere weerfenomenen, met stevige wind (en die ronde gravel
sig nature
Bleiten, omdat ik nog steeds lotto niet gewonnen heb...
of omdat mijn N+3 zegt dat al het talent in India zit.
of omdat een bepaalde N+2 beslist dat mensen moeten ontslagen worden en ze wel enkele externen gaan zoeken om die te vervangen.
of omdat die externen niet het juiste profiel hebben, maar "we vinden niet beter en ge zult het er moeten mee doen".
of omdat onze CEO genoemd wordt als "Trump van de chocolate industrie"
of omdat we nu al weten dat er volgend jaar projecten gaan geschrapt worden omdat de cijfers slecht zijn.
of... misschien nog het ergste.... dat mijn maag terug begint aan de creatie der maagzweren...
of omdat een bepaalde N+2 beslist dat mensen moeten ontslagen worden en ze wel enkele externen gaan zoeken om die te vervangen.
of omdat die externen niet het juiste profiel hebben, maar "we vinden niet beter en ge zult het er moeten mee doen".
of omdat we nu al weten dat er volgend jaar projecten gaan geschrapt worden omdat de cijfers slecht zijn.
of... misschien nog het ergste.... dat mijn maag terug begint aan de creatie der maagzweren...
Een werknemer vervangen door een externe:
-zelfde skills = duurder
-goedkoper = minder skills
wat uzelf betreft: geen enkele baas of bedrijf is lichamelijke problemen waard. zie pb.
-zelfde skills = duurder
-goedkoper = minder skills
wat uzelf betreft: geen enkele baas of bedrijf is lichamelijke problemen waard. zie pb.
what would Tom do?
KoenoKoeno wrote: ↑17 Jul 2025 09:52 Bleiten, omdat ik nog steeds lotto niet gewonnen heb...
ge zijt jong, ge zijt multi-getalenteerd, ge kunt binst de vijf werkdagen een nieuwe job hebben, zelfs al denk je van niet. Breng uw LinkedIN profiel up to date, vraagt desnoods een copy writer om het wat mooier te formuleren (Laouen hier bvb), zet het dan wagenwijd open, laat weten dat je open staat voor gesprekken. Sluit die ene deur, en je zal zien dat er een andere zal opengaan.
Wat uw leeftijd betreft: beter NU veranderen, want ne keer 50 wordt het al VELE minder gemakkelijk. Ik spreek van ervaring.
Bedankt om me eraan te herinneren dat ik mijn lotto nog moest doen.
En voor de rest, zoals de rest zegt. Jij vindt zeker een andere job. En dan maar hopen dat het beter zal zijn...
I am confused. Oh no, maybe not!
Leidinggevenden...
Eergisteren vragen om een rapport te leveren, met een deadline vandaag.
Gisteren werkte ik niet.
Vandaag nog 3 bijkomende rapporten vragen, want morgen vertrekt ze met vakantie.
No can do.
Eergisteren vragen om een rapport te leveren, met een deadline vandaag.
Gisteren werkte ik niet.
Vandaag nog 3 bijkomende rapporten vragen, want morgen vertrekt ze met vakantie.
No can do.
Wij zitten daar regelmatig, in Ouren. ne goeie maat van mij is naar daar verhuisd en baat daar een paar prachtige vakantiewoningen uit.Koeno wrote: ↑16 Jun 2025 10:30 Dit weekend doorgebracht in Ouren / Luxemburg.
Zaterdag namiddag naar Ouren gereden om daar te kamperen (snelweg naar Luik, dan kronkelend binnendoor naar Ouren).
Daar gekampeerd (tijdens dat machtig onweer).
Om droge voeten te garanderen had ik mijn sealskinz kousen aan...
Deze keer zonder thermisch ondergoed aan...
Ik was totaal vergeten.... dat bij mijn oude sealskinz kousen die "kleefband" binnen in mijn vel vernielt...
toen ik zondag naar huis reed voelde ik iets "branden" op mijn been, ik dacht eerst dat het de hitte van de ktm terug was...
thuis gekomen ontdekt: waar die kleefband zit heb ik volledig rondom mijn been blaren...
Dat ik daar niet mocht aan krabben heb ik achteraf pas ontdekt als dat vocht er uit "spoot"...
Kortom: verbandje rond het been want ettert gigantisch, pijnlijke herinnering....
Dat van die sealskins heb ik vorig jaar ook meegemaakt, identiek hetzelfde. De littekens op mijn onderbenen zijn permanent vrees ik
Nil volentibus arduum
Als je werkgever nog dezelfde is, waar m'n dochter ooit haar, onmiddellijk na school tewerkstelling was, er kwam daar toch veel stress bij kijken, loon berekeningen op 't einde van de maand
Ik ben wel blij dat ze een andere job gevonden heeft die meer bij haar past, met veel minder die deadline, ze heeft toch een zoektocht achter de rug, met vele ontgoochelingen, maar waar een wil is, is een weg
sig nature
- den Bullet
Jobs ...
Fé had een goeie job, deed dat goed maar Parijs besliste er anders over vorige maand.
C4, tot grote ergernis van de Belgische baas; hij was tenslotte een ancien geworden binnen het bedrijf.
Maar kijk, ons kent ons; en na gecontacteerd geweest te zijn gaat hij vanaf 11 augustus voor een ander bedrijf beginnen (in dezelfde sector).
Groot nadeel: vorige job was in Nijvel, de volgende in Waver en vanuit Halle is dat wel een groot verschil in rijtijd.
Hoger loon maar geen bedrijfswagen.
Op zoek dus naar vierwielig vervoer ...
Fé had een goeie job, deed dat goed maar Parijs besliste er anders over vorige maand.
C4, tot grote ergernis van de Belgische baas; hij was tenslotte een ancien geworden binnen het bedrijf.
Maar kijk, ons kent ons; en na gecontacteerd geweest te zijn gaat hij vanaf 11 augustus voor een ander bedrijf beginnen (in dezelfde sector).
Groot nadeel: vorige job was in Nijvel, de volgende in Waver en vanuit Halle is dat wel een groot verschil in rijtijd.
Hoger loon maar geen bedrijfswagen.
Op zoek dus naar vierwielig vervoer ...
Een kuisvrouw die bij het afstoffen van de livingkast papieren en fotokaders achter de kast gestoten heeft in de loop van tijd. Daar komen we vandaag achter omdat we papieren nodig hadden. Met een bamboestok slaagden we erin om 1 fotokader achter de kast uit te halen maar de rest lukte niet. Dus de hele kast moeten leegmaken om die van de muur te kunnen verschuiven.
Positief: we kunnen weer gaan weggooien wat we nooit gebruiken.
Positief: we kunnen weer gaan weggooien wat we nooit gebruiken.
Waar een mens allemaal van moet bleiten eh. 
KUNNEN DE MODERATORS ALSJEBLIEFT EEN BEETJE MEER ALERT ZIJN WIE HIER TOEGELATEN WORDT?
WE HEBBEN EEN NIEUW LID DIE PB'S STUURT NAAR DE ANDERE LEDEN, MET NAAKTFOTO'S EN CLOSE-UPS VAN HAAR BORSTEN EN....GE WEET WEL

OPGELET: ZIJ BIEDT OOK EEN IPHONE 15 AAN IN RUIL VOOR SEXUELE DIENSTEN.
DIT STOORT ME ENORM! HET IS NAMELIJK HELEMAAL GEEN IPHONE 15 MAAR EEN IPHONE 10 DIE HAPERT. HIJ IS HEEL TRAAG EN JE KAN ENKEL IN HOOFDLETTERS TYPEN...

WE HEBBEN EEN NIEUW LID DIE PB'S STUURT NAAR DE ANDERE LEDEN, MET NAAKTFOTO'S EN CLOSE-UPS VAN HAAR BORSTEN EN....GE WEET WEL
DIT STOORT ME ENORM! HET IS NAMELIJK HELEMAAL GEEN IPHONE 15 MAAR EEN IPHONE 10 DIE HAPERT. HIJ IS HEEL TRAAG EN JE KAN ENKEL IN HOOFDLETTERS TYPEN...
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Och troost u, hier kwam een vent vragen waar hij een hete teef kon vinden,Jopet wrote: ↑07 Aug 2025 20:40 KUNNEN DE MODERATORS ALSJEBLIEFT EEN BEETJE MEER ALERT ZIJN WIE HIER TOEGELATEN WORDT?
DIT STOORT ME ENORM! HET IS NAMELIJK HELEMAAL GEEN IPHONE 15 MAAR EEN IPHONE 10 DIE HAPERT. HIJ IS HEEL TRAAG EN JE KAN ENKEL IN HOOFDLETTERS TYPEN...![]()
Nee serieus, hier woont in de buurt enen De Bock (gemeente raad slid) Op een dag kwam een niet zo goed het nederlands machtig persoon aan m'n deur bellen met de vraag Bok ! Bok! Dus ik geduldig uitleg gegeven waar De Bock precies woont, en toen hij 't begreep waar hij precies moest zijn en vertrok, had ik een blij gevoel, dat ik iemand geholpen had. Tot ik 's avonds op 't journaal hoorde dat het 't offer(feest?) was en die waarschijnlijk een echt schaep wou kopen
sig nature
Jopet wrote: ↑07 Aug 2025 20:40 KUNNEN DE MODERATORS ALSJEBLIEFT EEN BEETJE MEER ALERT ZIJN WIE HIER TOEGELATEN WORDT?
DIT STOORT ME ENORM! HET IS NAMELIJK HELEMAAL GEEN IPHONE 15 MAAR EEN IPHONE 10 DIE HAPERT. HIJ IS HEEL TRAAG EN JE KAN ENKEL IN HOOFDLETTERS TYPEN...![]()
ik heb zo nog geen bericht gekregen!
maar ik begrijp iets niet goed: zij biedt seksuele diensten aan en daarbovenop nog eens een Iphone??
of zit ze zo erg verlegen om een dergelijke dienstverlening vanwege de (mannelijke?) leden hier dat ze dat als verloning gebruikt?
Last edited by Mario on 08 Aug 2025 10:29, edited 1 time in total.
zappa wrote: ↑07 Aug 2025 21:39Och troost u, hier kwam een vent vragen waar hij een hete teef kon vinden,Jopet wrote: ↑07 Aug 2025 20:40 KUNNEN DE MODERATORS ALSJEBLIEFT EEN BEETJE MEER ALERT ZIJN WIE HIER TOEGELATEN WORDT?
![]()
![]()
ik heb een grotere diepvries moeten kopen, oké , maar de rest van het jaar hoef ik geen barf meer te kopen voor m'n 3 hondjes
![]()
![]()
![]()
Nee serieus, hier woont in de buurt enen De Bock (gemeente raad slid) Op een dag kwam een niet zo goed het nederlands machtig persoon aan m'n deur bellen met de vraag Bok ! Bok! Dus ik geduldig uitleg gegeven waar De Bock precies woont, en toen hij 't begreep waar hij precies moest zijn en vertrok, had ik een blij gevoel, dat ik iemand geholpen had. Tot ik 's avonds op 't journaal hoorde dat het 't offer(feest?) was en die waarschijnlijk een echt schaep wou kopenBen eigenlijk nog nieuwsgierig hoe de ontmoeting verlopen is
![]()
![]()
![]()
als diene mens spreekuur heeft, kun je het hem eens gaan vragen
Zou die minder goed Nederlandstalige mens een spreekuur hebben?
Afin, dus zoiets kan ook dienen om de inburgeringsgraad van iemand te bepalen: als eindexamen: "probeer ergens een schaap te kopen. "
Afin, dus zoiets kan ook dienen om de inburgeringsgraad van iemand te bepalen: als eindexamen: "probeer ergens een schaap te kopen. "
Idd dat gemeenteraadslid kom ik soms wel eens tegen in den polder, altijd vriendelijk, maar steeds vlug wegwezen
Als de wei achter ons huis gemaaid gaat worden, dan komt hij het zeggen (onze 12d volt schrikdraadje gaat daar over en hij is toch niet zo happig op een knettertje) Maar zo kwam hij op een dag via 't hek en de tuin en trok de keukendeur open. Ik al erg richting 't rode gebied, wie komt zomaar binnen en mijn honden kunnen zomaar buitenlopen, is 't hek wel dicht?? Ik zeg "pas op mijn honden" omdat ik niet wil dat ze zomaar buiten lopen, waarop hij zegt " ik ben niet bang van honden"
Ook is dat diegene van de motorverbodbordjes, ik stond hem al op te wachten wijzend naar die borden
Meneer den dijkgraaf daarentegen, die gaat me ook kennen, ik had mijn Tuur (990) nog maar een uurtje of 2 in mijn bezit, gloednieuw
Als landelijkgebied bewoners zouden ze het gezegde moeten kennen, wees altijd voorzichtig voor de voorkant van een vrouw en de achterkant van een paard! Wel ik combineer die twee
sig nature