Voor mij is de Multistrada al heel lang de mooiste moto.
Vanaf ze overgeschakeld zijn van Muug zijn rooie
ah merci !Mario wrote: ↑07 Aug 2025 09:53 voor Muug, over uw model Multistrada (en anderen die interesse zouden hebben; vind dat persoonlijk een aangenaam youtube-kanaal) : https://youtu.be/bUbZ8Yj1IHM?si=S2BVXiCuBtXvY17M
toch een kleine ode![]()
Dankewel, 't Is een sneetje van net onder het sternum naar beneden tot down under om een bypass aan de aorta te plaatsen.
Eigenlijk bedoel je dus dat ze een omleiding gaan leggen aan uw inlaat om uw kleppen beter te laten werken en daardoor zal heel uw motor weer beter draaien.den Bullet wrote: ↑09 Aug 2025 14:37 't Is een sneetje van net onder het sternum naar beneden tot down under om een bypass aan de aorta te plaatsen.
Redelijk ingrijpende euh ingreep dus en de revalidatie zal voornamelijk bestaan in de hechting van de six pack ...
Maar daarna ga ik terug meer dan 20 meter aan één stuk kunnen stappen en zal er een einde komen aan de nu al twee maanden pijn in de ingewanden wegens te weinig aanvoer van zuurstof/bloed.
Oud zijn is niks, maar oud worden daarentegen![]()
Vlug terug "nieuwe leidingen" en betere toevoer, sputteren das niks voor u !den Bullet wrote: ↑09 Aug 2025 14:37Dankewel, 't Is een sneetje van net onder het sternum naar beneden tot down under om een bypass aan de aorta te plaatsen.
Redelijk ingrijpende euh ingreep dus en de revalidatie zal voornamelijk bestaan in de hechting van de six pack ...
Maar daarna ga ik terug meer dan 20 meter aan één stuk kunnen stappen en zal er een einde komen aan de nu al twee maanden pijn in de ingewanden wegens te weinig aanvoer van zuurstof/bloed.
Oud zijn is niks, maar oud worden daarentegen![]()
Het verstand komt met de jaren!Wipr wrote: ↑25 Aug 2025 00:11 For the record. Ik heb iets nieuw gekocht. Dacht dat ik er vanaf was van dat wipr'en maar dat was verkeerd gedacht. De Royal Enfield Meteor 350 is 2,5j in bezit gebleven. Langste ooit. In januari van dit jaar een nieuwe Honda CL500 gekocht maar vond ik maar niets. Terwijl ik er twee testritten mee gedaan had.
Mor goe. Nooit een Guzzi gehad en ik heb sinds gisteren een Moto Guzzi V7 sport in bezit. Nieuwe motor. Fantastisch spel. Ongeëvenaarde rijervaring.
Een foto posten? Weet niet hoe ik dat hier doe maar je kan het opzoeken. Moto Guzzi V7 sport in 't grijs. Voor diegene facebook of Instagram hebben. Zal het eens posten in mij. Verhaal.
je wordt oud jong, twee en een half jaar !!!Wipr wrote: ↑25 Aug 2025 00:11 For the record. Ik heb iets nieuw gekocht. Dacht dat ik er vanaf was van dat wipr'en maar dat was verkeerd gedacht. De Royal Enfield Meteor 350 is 2,5j in bezit gebleven. Langste ooit. In januari van dit jaar een nieuwe Honda CL500 gekocht maar vond ik maar niets. Terwijl ik er twee testritten mee gedaan had.
Mor goe. Nooit een Guzzi gehad en ik heb sinds gisteren een Moto Guzzi V7 sport in bezit. Nieuwe motor. Fantastisch spel. Ongeëvenaarde rijervaring.
Een foto posten? Weet niet hoe ik dat hier doe maar je kan het opzoeken. Moto Guzzi V7 sport in 't grijs. Voor diegene facebook of Instagram hebben. Zal het eens posten in mij. Verhaal.
Proficiat Wim! Veel rijplezier