Mijn welgemeende excuses aan Schussboelie

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
Muug

Mijn welgemeende excuses aan Schussboelie

Post by Muug »

Beste Schuss,

hier stond een lange tekst.

==> Op vriendelijk verzoek van Schussboelie, heb ik de oorspronkelijke tekst verwijderd. :thumbsup:
Last edited by Muug on 30 Apr 2025 09:10, edited 2 times in total.

petervdc

Re: Mijn welgemeende excuses aan Schussboelie

Post by petervdc »

Jadadde...
Keep going

Stoffel

Post by Stoffel »

Hola, ik weet niet wat er gebeurd is, maar toch chapeau om je excuses zo aan te bieden ;)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

zappa

Post by zappa »

wel zo als al vele keren hiervoor, in 't echt met een glaasje aan den toog, zeg je soms eens iets meer al dan niet met een knipoog, maar online moet je toch wel wat meer filteren? :dontknow:
sig nature

Muug

Post by Muug »

zappa wrote: 29 Apr 2025 22:13 wel zo als al vele keren hiervoor, in 't echt met een glaasje aan den toog, zeg je soms eens iets meer al dan niet met een knipoog, maar online moet je toch wel wat meer filteren? :dontknow:
Ah ja, Zappa. 't is gelijk de Jef Vermassen zegt: in elk van ons schuilt een moordenaar, 't is gewoon een kwestie van de juiste trigger te vinden. Ik heb door deze situatie beseft dat ik heel hard mijn mond moet houden als het onderwerp "verkeersinfrastructuur" ter sprake komt. Spreken is zilver, zwijgen is goud. :oops:

Locked