vandaag 750km puur genot gehad met de XR!
en op de terugweg zelfs ne cruise control die terug wou activeren.
Wat een beest van ne moto
Koeno wrote: ↑03 Jul 2023 09:41 Diejen achterste mag van mij rap op zijn.
Om één of andere reden vertrouw ik die niet zo hard.
Voor mijzelf is het weer wat "beter" leren rijden.
Al mijn vorige moto's (uitgezonderd de KTM) waren altijd vrij vergevingsgezind.
De XR "straft" te vroeg op het gas gaan echt wel af met stapjes opzij willen zetten (volgens mij in combinatie met die achterband).
Da's een "sport" band en ik wil toch liever een sport-tour band.
Ach, nu 1 dag later: geen spierpijn, geen pijnlijke knieën, geen overdreven vermoeidheid... Goed nieuws show momenteel dus![]()
als die niet wil activeren is er mogelijk een sensor met teveel speling waardoor die gedeactiveerd blijft.
ik denk eerder dat je misschien moet zoeken in te lage bandenspanning? soepelere karkas achterband dus meer vervorming? afstelling achterveer waardoor overstuurkarakter?
Is dat de sportsmart TT die er nu op ligt? Want dat is nen band die ik op de CBR600RR liggen had. Ik vond dat persoonlijk een leuke band om mee te rijden, maar ik herinner me wel dat die bandenspanning VEEL lager moest liggen dan bv de M7RR. Dus als het die band is, moet je inderdaad es kijken wat de voorgeschreven bandenspanning is voor die band.
Daar zit je denkfout.TuttoTerreno wrote: ↑03 Jul 2023 23:09Feit: even later 7 (?!) geaccidenteerden op 1 weekend!! Als ik fout geteld heb, sorry.
Feit: in de gelinkte melding werd vermeld dat het tempo vergelijkbaar was met "hun" vlotte groep, als ik het me goed herinner.
Mijn mening: tiens, er gebeurt toch nooit wat bij dergelijke (vlotte) weekends (hallo Russische roulette?)?
Nop, helemaal niet.
Die naam was gekozen in een tijd toen de term "woke" nog moest worden uitgevonden.
Zoals ik het altijd vertel: ne gast die op dat moment 18 jaar was en de ambitie had om de snelste te willen zijn