Nederland heeft ook zijn kwaliteiten hoor; een halve (die meeuw is met de rest weg) hollandse nieuwe, kroketjes uit de muur, petat, ouwe kaas in brokjes, vies schuimend water met biersmaak, mooi strak en serieus rechtdoor wegdek, wiet=druks dus, en daardoor het hele jaar door zwaar vuurwerk aan iemands portaal of aan een geldautomaat....En als je veel sympathie wil krijgen, roepen dat je achterna gezeten werd door een wolf
Gewelidig.zappa wrote: ↑12 Jul 2025 22:49Nederland heeft ook zijn kwaliteiten hoor; een halve (die meeuw is met de rest weg) hollandse nieuwe, kroketjes uit de muur, petat, ouwe kaas in brokjes, vies schuimend water met biersmaak, mooi strak en serieus rechtdoor wegdek, wiet=druks dus, en daardoor het hele jaar door zwaar vuurwerk aan iemands portaal of aan een geldautomaat....En als je veel sympathie wil krijgen, roepen dat je achterna gezeten werd door een wolf![]()

Deze rubriek heet toch " Daaaaaaaaaaag TRIP ( ik zie wat gij niet ziet en ik eigenlijk ook niet echt, 't zal mijn brein zijn ) foto? "Muug wrote: ↑14 Jul 2025 11:23Gewelidig.zappa wrote: ↑12 Jul 2025 22:49
Nederland heeft ook zijn kwaliteiten hoor; een halve (die meeuw is met de rest weg) hollandse nieuwe, kroketjes uit de muur, petat, ouwe kaas in brokjes, vies schuimend water met biersmaak, mooi strak en serieus rechtdoor wegdek, wiet=druks dus, en daardoor het hele jaar door zwaar vuurwerk aan iemands portaal of aan een geldautomaat....En als je veel sympathie wil krijgen, roepen dat je achterna gezeten werd door een wolf![]()
![]()
Volgens mij gebruikt gij toch ook druks van eigen kweek![]()
Kunt ge ook van de Belgen zo'n summiere en rake beschrijving geven? Mag ook van Spanjaarden, Fransen, Schotlanders en gelijk welk soort volk ge kent.![]()
In het programma "Ze zeggen dat" hebben ze dat gecontroleerd en helaas is de waarheid dus heel anders dan wat we beweren, want op de vraag of Hollandse pils naar kattenpis smaakt was het uiteindelijke antwoord "NIET WAAR"....
Kattenpis? Ik ken dat echt goed, iedere keer ik m'n moto, die onder de carport staat, start nadat die vurte kater tegen 't motorblok is komen sproeien

Nee ik herken dat niet, want moest ik dat in mijn achtertuin hebben, ik was nooit meer thuis (in huis)TuttoTerreno wrote: ↑30 Oct 2025 15:27 op de weg van het paradijs, "Via del Paradiso" :
Op de achtergrond herkent u het stadje Ostra.