Het lek zit aan "nr1", dat lijkt mij een hol stuk te zijn voor een motorophangpunt...

Oei,
Ik denk dat dat eigen aan dat twin blokje, gebouwd om relaxed all-road grote afstanden te kunnen afleggen, geen nerveus blokske dat grove prestaties moest leveren, en als dat dan goed onder handen genomen zoals dit blokje dan kan ik best geloven dat dat nog steeds soepel rijdt. Als die vering en zo ook up to date zal zijn dan ben ik zeker van dat dit een schitterende moto is om mee te reizen!Muug wrote: ↑21 Apr 2026 13:04 Wel,
gisterenavond hebben Koeno en ik ne keer een uurke gewisseld van moto. Hij de moderne RE, ik de ouwerwetse AT. En verdomd, da motorblokske zeg, zo zacht en soepel en vloeiendKen je dat gevoel van een lekker warm bedje? Of van het lekker warme water van een hot tub of jacuzzi? Wel, exact dat warme, zijdezachte comfortabele gevoel had ik nog voor in van onze koer was. 't is volledig verstaanbaar dat Koeno daar verliefd is op geworden. Zo'n motorblok, al 35 jaar oud, en toch voelt dat hypermodern aan. Amai!
![]()
dus het originele gat ziet er uit zoals op de foto.