Jurabende part 2?

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: Jurabende part 2?

Post by kirikoe »

En waarom wilt er nu niemand naar olland Image

Van wales ( vorig jaar heb ik nog het een en ander liggen op gps )

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Jurabende part 2?

Post by Cotthem »

Voila, mijn Rosse en ik hebben ook bollekes gekleurd.
En wat heeft ze beslist? Image

Image
Image ..... Image ...... Image Image
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3478
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Jurabende part 2?

Post by petervdc »

Voila, mijn Rosse en ik hebben ook bollekes gekleurd.
En wat heeft ze beslist? Image

Image
Image ..... Image ...... Image Image
Hij mag kiezen, zolang em maar weg is Image Image Image
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Jurabende part 2?

Post by fore »

Alee hup

Jura bende part1 was plezant en we hebben met 6 nonchalante gelijkgezinden ons wreed goed geamuseerd we pasten met die bende nog net in een grote bungalow en dat kregen we net rond om iedereen een plaats te geven en er nog lekker goedkoop van af te raken Image


Voor mijn part gaan we nu met 48, maar dan zal het een camping of zo moeten zijn vaste plaats voor zo veel volk??? ik zie dat wel zitten hoor, elk voor zich zelf,
Maar ik neem de eerste douche terwijl er nog warm water is, en ik sta er lekker veel te lang onder Image Image
Om dan uit te druipen in de TIPI Image
Hmmm ... een tent ... 'k zie dat wel zitten ... dan geraakt de foremobiel ook eens gevuld ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

petervdc
Posts: 3478
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Jurabende part 2?

Post by petervdc »

Alee hup

Jura bende part1 was plezant en we hebben met 6 nonchalante gelijkgezinden ons wreed goed geamuseerd we pasten met die bende nog net in een grote bungalow en dat kregen we net rond om iedereen een plaats te geven en er nog lekker goedkoop van af te raken Image


Voor mijn part gaan we nu met 48, maar dan zal het een camping of zo moeten zijn vaste plaats voor zo veel volk??? ik zie dat wel zitten hoor, elk voor zich zelf
Ewel, dat wou ik ook zeggen s?.
Twas reuze met dit groepken, maar als er nu nog es 10 bijkomen, zal de boel versplinteren.
Misschien houden we het gewoon bij dit groepken, en komt er een ander weekend bij waar dan anderen ook kunnen bij zijn ??
My 2 cents h?...
Keep going

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

Ja lap, daar komt ge nu mee af... Image Image
Nu : we zijn nog niet zover h?, er staat zelfs nog geen datum vast, wellicht zal de datum/uiteindelijke bestemming voor sommigen toch niet zo goed passen, dus ik denk dat er nog mensen zullen afvallen.
Das altijd zo, dus waarom zou dat nu anders zijn....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

Trouwens over data gesproken: Ik verkies het verlengde Hemelvaartweekend, aangezien ik buiten de vastgelegde feestdagen geen verlof kan nemen. Als ik eens lief ben voor mijn collega, kan ik opnieuw rond 10 uur vertrekken vanop het werk. (dus van woe 12/5 tot zon 16/5)...

Ik denk dat iedereen ondertussen de kans heeft gehad om te stemmen, Petrofski heeft ondertussen ook zijn gedacht gezegd.
De top 3 ziet er als volgt uit:
1) Picardi?
2) Eifel
3) Auvergne

Aangezien iedereen met deze 3 bestemmingen kan leven, is het nu de bedoeling om een definitieve keuze te maken. Gewoon copy/paste en uw naam naast uw voorkeur zetten....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Jurabende part 2?

Post by Cotthem »

Alee hup

Jura bende part1 was plezant en we hebben met 6 nonchalante gelijkgezinden ons wreed goed geamuseerd we pasten met die bende nog net in een grote bungalow en dat kregen we net rond om iedereen een plaats te geven en er nog lekker goedkoop van af te raken Image


Voor mijn part gaan we nu met 48, maar dan zal het een camping of zo moeten zijn vaste plaats voor zo veel volk??? ik zie dat wel zitten hoor, elk voor zich zelf
Ewel, dat wou ik ook zeggen s?.
Twas reuze met dit groepken, maar als er nu nog es 10 bijkomen, zal de boel versplinteren.
Misschien houden we het gewoon bij dit groepken, en komt er een ander weekend bij waar dan anderen ook kunnen bij zijn ??
My 2 cents h?...
IK snap wat ge wilt zeggen. De kracht of de chemie van een groep ligt vaak in het feit dat de groep klein is. Maar, we kunnen wel nog altijd ons tentje naast elkander zetten, of in dezelfde bungalow overnachten.
Stel, er is 20 man, tja, dat zullen dan toch meerdere bungalows worden. En eigenlijk, de gelijkgestemde zielen komen toch naar elkander toe. -modus FIER on/ "der is er maar enen die in de fore zijn oor mag peuteren en dat benne kik en der is maar enen die in mijn oor mag peuteren en dat is Mcb, maar dat is weer een ander hero?sch verhaal -modus FIER off/
"...the path is the destination"

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Jurabende part 2?

Post by Nickel »

Ewel, dat wou ik ook zeggen s?.
Twas reuze met dit groepken, maar als er nu nog es 10 bijkomen, zal de boel versplinteren.
Misschien houden we het gewoon bij dit groepken, en komt er een ander weekend bij waar dan anderen ook kunnen bij zijn ??
My 2 cents h?...
Ik kan je redenering wel volgen hoor, maar dan maak je beter afspraken buiten een openbaar forum waar je iedereens mening vraagt, denk ik. Ah ja, eerst iedereen doen goesting krijgen en dan ... Image graptje h?

Maar 't is zoals loetje zegt, tegen dat de concrete datum en bestemming vast ligt zal het sowieso al niet voor iedereen passen, 't weekend van hemelvaart kan bvb wel voor mij maar 99% kans niet voor de andere helft van mijne trouwboek dus ...

Nickel
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

1) Picardi?
2) Eifel
3) Auvergne : [color=#FF00BF:26ozsbrw]Diskeletloetje[/color:26ozsbrw]


Reden: die vulkaanstreek in Frankrijk lijkt mij een interessante streek, ik ben zot van Frankrijk en omdat ik reeds in de Eifel ben geweest draagt dit mijn voorkeur weg...Enige minpunt volgens mij: 't is nogal ver....
[color=#0080FF:26ozsbrw]linkje: [url]
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Jurabende part 2?

Post by Muug »

yow Snail ! Long time no see ! Image

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Jurabende part 2?

Post by Raketman »

Auvergne...op hoeveel dagen ? Waar ergens in de Auvergne zou ge uw uitvalsbasis nemen ? Als ik bvb Clermont-Ferrand neem (bal in't midden van de Auvergne dus) dan komt ge op 750km uit.

Voor mij geen probleem zenne (Airhawk Image ) maar ziet iedereen dat zitten om op enen dag te doen ?
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Jurabende part 2?

Post by Muug »

soms moet ge offers brengen
zoals vroeg opstaan en lang en rap rijden op rechte wegen
750 km is tenandere niet zo heel veel hoor
valt goed te doen over departementals
aan tamelijk strak toeristisch tempo wel te verstaan
vergeet nationals, veel te druk met zwaar verkeer

petervdc
Posts: 3478
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Jurabende part 2?

Post by petervdc »

Voor mij is het eender.
Zolang het zootje ongeregeld van de vorige keer er bij is Image Image
En als er 1 of andere andere bij is, ist ook goe.
Maar liever geen 50 man bij manier van spreken...
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Jurabende part 2?

Post by fore »

Auvergne...op hoeveel dagen ? Waar ergens in de Auvergne zou ge uw uitvalsbasis nemen ? Als ik bvb Clermont-Ferrand neem (bal in't midden van de Auvergne dus) dan komt ge op 750km uit.

Voor mij geen probleem zenne (Airhawk Image ) maar ziet iedereen dat zitten om op enen dag te doen ?
't ziet er daar 'puist-achtig uit' ... Image Image

700-800km da's inderdaad een 8-10 uur zadel-tijd ... plus een paar uur tank/plas/eet/rusttijd ... 10-12 uur onderweg ...

Ik ben nog altijd 'mee' ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply