1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Kletsen over moto's en andere motodingen.
susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

.

Post by susse »

Wipr wrote: En KMK...? Heb nooit ni begrepen voor wat dat nu moet staan :gieren: Kamikaze? :mrgreen:

Dus t is ok :mad: :thumbsup:
Kus Mijn Kloten :waardeloos: :book:
jommo... nagommenegank...

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

.

Post by tandwieleke »

Nochtans is de Susse een aimabel man. Of vergis ik mij?

User avatar
Muug
Posts: 11867
Joined: 17 Oct 2009 13:04

.

Post by Muug »

tandwieleke wrote:Nochtans is de Susse een aimabel man. Of vergis ik mij?
Maar baajaat de sus is aimabel. :luvjoe: Alleen gewoon wat selectief gehandicapt wat betreft fora :mrgreen: Maar hebben wij niet allem??l ??n of meerdere selectieve handicaps :?: :sterrekes: :whistling:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

.

Post by OzzePaa »

susse wrote:
Wipr wrote: En KMK...? Heb nooit ni begrepen voor wat dat nu moet staan :gieren: Kamikaze? :mrgreen:

Dus t is ok :mad: :thumbsup:
Kus Mijn Kloten :waardeloos: :book:
Als ge daar nu nog een "Toch" tussenzet Sus, lijkt me dat, met het merk van je brommer in 't achterhoofd, wel tof staan in je signatuur :P
Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

.

Post by toeternietoe »

Amai, dienen heeft toch wel h??l veel jeuk. :blink: Die blijft maar krabben :yikes:
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

.

Post by Wipr »

:gieren: :gieren: :gieren:

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

zegkusnekeermijnklotenmetdienezeverdiegehieraltijdmoetinvullen...

Post by susse »

just nog een tankske leeggereden
SPORT modus
woon-werk
6.1L1/100

da's dus merkbaar minder dan 6.4 of 6.5 in STREET modus

telkens met een gezapig zotte rijstijl die ik al jaren hanteer

dus om de groenen te plezieren zou KTM de SPORT modus beter omdopen tot GREEN of ECO modus
:mrgreen:
jommo... nagommenegank...

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

.

Post by susse »

tandwieleke wrote:Nochtans is de Susse een aimabel man. Of vergis ik mij?
ik denk dat gij u schromelijk vergist :maffen:
jommo... nagommenegank...

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

ik vullekikier just niks in

Post by susse »

voil?...
zo simpel is't

ik loop ni op dezen bol rond om een toffe peer gevonden te worden
"vind ik leuks" kunnen mij gestolen worden

ik doe (binnen bepaalde grenzen) vierkant mijn goesting en zeg altijd boenk wat ik denk
als ge daar ni tegen kunt is dat jammer
als ge mij boenk antwoordt wat ge denkt, ook al is dat niet wat ik eventueel graag zou gehoord hebben, dan hebt ge mijn respect
wat anderen van mij denken kan mij gene zak schelen
zolang die anderen niet tot het kleine stukske van de familie behoren dat ik koester of deel uitmaken van de paar goede vrienden die ik heb natuurlijk

:lipsrsealed2:
jommo... nagommenegank...

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

manmanman...

Post by Drummer »

:grin: :grin: :grin:


:stupid: :stupid: :stupid:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

manmanman...

Post by Drummer »

Wipr wrote:
susse wrote:goe bezig WIPR... dus ge komt het hier gelijk ne grote uwen uitleg doen en ge weet eigenlijk van haar nog pluim hoe dat allemaal in mekaar zit...

:wc:

euh Muug... de kleppen zitten op de nokkenas en die wordt aangedreven door de ketting waarover gij spreekt
maar da's bijlange ni altijd het geval

wat de elektronica nu doet deden we vroeger anders
nokkenas wat bijvijlen voor meer lift
op nen diesel de voorinspuiting (d'avance int vloms) perfect regelen etc

en wat Wipr doet is een mening uiten over iets waar hij geen botten verstand van heeft :kots:
:schieten: .we zijn ni allemaal mensen die denken dat ze een ?bermensch zijn zoals jij. Ik maak fouten en ben bereid bij te leren. En als ik iets fout zeg ben ik bereid daar feedback op te krijgen en kritiek in beperkte mate maar als je het zo zegt, zeide geen haar beter dan een ander.

Weet je wat je doet. Ipv altijd een ander op zijnen donder te geven en af te breken doe eens iets moeilijk voor uwen doen en geef eens wat hulp en vriendelijkheid in de plaats. Ik weet het, het is moeilijk voor een heel veel mensen om vriendelijk te zijn. Het is veel makkelijker om af te breken om eens wat tof te zeggen.

En idd, ik ken er wellicht een fractie van wat bijv gij daar van kent maar elke keer iemand me wil verbeteren luister ik wel en kan ik er uit leren.

Het enige dat jij nu hebt gedaan is afbreken. En omdat je zo blij bent met jezelf (of juist ni) ga je dit niet kunnen plaatsen wat ik zeg.

Conclusie na al die jaren.

Het enige dat gij doet is in herhaling vallen met de zoveelste, topic over hetzelfde en iedereen danst maar netjes mee omdat er op een of andere manier iets is waardoor je respect krijgt (afdwingt?)
Kom eens met constructieve feedback naar buiten, plaats eens een link bijv van hoe het wel in elkaar zit maar gewoon iemand zijnen bak komen volgeven is nogal laag bij de grond en dat voor een forum legende.

Ik mag dan de helft van u zijn, zowel in proportie, leeftijd en wat ook nog. 1 ding moet ik van u niet leren en dat is omgaan met mijn medemens of dat het nu hier is of elders.

In ieder geval. Voor alles wat je al gedaan hebt en kan heb ik altijd bewondering gehad maar om altijd maar op mijne kop te laten schijten, soms is het gewoon genoeg geweest. Goe bezig jong :wc:


:stupid: :stupid: :evil:

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

ikgameeikganimeeikhebgeldproblemenikwilmijncententerugikkoopnenieuwemoto

Post by susse »

gij zijt idd met stupid en daar moogt ge van mij en een paar anderen zonder problemen blijven :sweeet:
ge zijt er precies nog altijd ni goed van dat een paar mensen u toen laten verstaan hebben dat ge redelijk achterbaks bezigwaart
ma bon
blijkbaar hebt ge ni beter te doen dan efkes te stalken en u dan de grote meneer te voelen als ge 3 smileykes kunt posten
als dat zin kan geven aan uw bestaan mij ni gelaten :roll:

nog iets :?:

on topic, da spel verbuikt dedju minder olie dan ne 950 :ricky:
jommo... nagommenegank...

Koeno
Posts: 3257
Joined: 03 Sep 2012 11:01

ikgameeikganimeeikhebgeldproblemenikwilmijncententerugikkoopnenieuwemoto

Post by Koeno »

susse wrote:gij zijt idd met stupid en daar moogt ge van mij en een paar anderen zonder problemen blijven
nog iets :?:
Kunnen we nu gewoon ni verder lullen over de 150 paarden?
of moet er echt nog wat h??n en weer geknald worden...

anders moet de piet gewoon even op tafel gelegd worden ofzo,
zijn we daar ook weer vanaf ;)

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

mlaigfhn??pf?hjvb ?

Post by susse »

piet :?:
bij ons noemt dat anders :huh:
maar aangezien beweerd wordt dat ne mens zo'n bakbeest met 150 pk enkel koopt om iets anders te compenseren zal ik de kleinste hebben zeker :book:

laatste zin van mijn vorige post is toch gewoon over de stal en de beestekes :whistling:

ik kan gewoon ni goe tegen zveraars die telkens ze kunnen op de kar springen om een oude rekening te vereffenen, rekening die ze trouwens zelf nooit betaald hebben

over die olie
morgen weet ik hoeveel da spel verbruikt
jommo... nagommenegank...

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

heorjdyzi,nvirpe26476154?$^p!??(?

Post by susse »

topic mag trouwens toe,
bedoeling was een infotopic te maken over de goede en slechte kanten van de 1190R
defecten, onderhoudskost, updates, bandenkeuze etc

blijkt ni mogelijk

mag dus toe

:book:
jommo... nagommenegank...

User avatar
F M
Posts: 5100
Joined: 26 Oct 2009 21:45

heorjdyzi,nvirpe26476154?$^p!??(?

Post by F M »

Niks toe.

Hebt gij dat ook nog altijd dat instellingen naar standaard springen als het contact afgezet wordt? Of is dat opgelost met een update ? Die van mij springt altijd opnieuw naar de instelling 'streetmodus'. Ik begin daarvan wat ambetant te worden.
I am confused. Oh no, maybe not!

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

heorjdyzi,nvirpe26476154?$^p!??(?

Post by Gunter »

Idd niks toe, ik lees graag wat er allemaal goed en niet goed is aan ne moto en bij dat gezever scroll ik wat sneller... :evil:

petervdc
Posts: 3497
Joined: 23 Oct 2009 11:45

heorjdyzi,nvirpe26476154?$^p!??(?

Post by petervdc »

Gunter wrote:Idd niks toe, ik lees graag wat er allemaal goed en niet goed is aan ne moto en bij dat gezever scroll ik wat sneller... :evil:
Yep
Keep going

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

openblijven begot

Post by Wipr »

Andere geschillen moeten hier niet op voortgaan. Het was gezegd en daar houdt het dan ook mee op.
da zijn ouw koeien ondertussen en laat ze daar maar liggen in de gracht. Wat mij betreft mag de moderator dat effe opkuisen. Al lang vergeten, samen met andere dingen die ik ni mag vergeten
:mrgreen: :wink:

Awel, on topic dus. ik ben eens gaan zoeken hoe dat dan juist in zijn werk gaat maar heb daar weinig info over gevonden. Dus als daar nog een zinnige verklaring voor zou zijn waarom dat em in racemodus minder verbruikt lees ik dat g?re :ricky:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

mlaigfhn??pf?hjvb ?

Post by Drummer »

susse wrote: ik kan gewoon ni goe tegen zveraars die telkens ze kunnen op de kar springen om een oude rekening te vereffenen, rekening die ze trouwens zelf nooit betaald hebben
Ik heb bij mijn weten, mijn rekeningen betaald :-)
Dat jij en nog enkele anderen de dingen stevig uit hunne context hebben getrokken, en vooral jij mij openlijk hebt aangevallen en uitgekafferd zonder het volledige verhaal te kennen, dat is mijn inziens ook redelijk achterbaks. Je hebt trouwens nooit de ballen gehad om het recht in mijne smoel te zeggen. Ik heb U die kans aangeboden, maar daarop heb je zelfs niet gereageerd.

Maar het is maar al te gemakkelijk mensen uit te kafferen of proberen te kleineren.

Post Reply