Er is wel een verschil tussen 05 en 07 bouwjaar, volgens mij heeft jouw CBR nog carburator en de 2007 heeft injectie.
+ ons motor had een volledige rvs uitlaatlijn (met zo'n keuringskaartje erbij).
Ach hij is verkocht, en ik ben blij
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Alé proficiat.Koeno wrote:De cbr is gisteren verkocht voor 1000euro.
Er is wel een verschil tussen 05 en 07 bouwjaar, volgens mij heeft jouw CBR nog carburator en de 2007 heeft injectie.
+ ons motor had een volledige rvs uitlaatlijn (met zo'n keuringskaartje erbij).
Ach hij is verkocht, en ik ben blij
Dat valt onder dien andere topic,die van de stomste toerenKoeno wrote:zaterdag avond moest de motor op de oprit overnachten,
dus de ketting eraan gehangen...
Zondag ochtend om 8u op, om een ritje te doen.........
maar ik vond het sleutelke van de ketting niet meer...
tot 15u gezocht om uiteindelijk geen ritje meer te doen dus...
Hoe ? Een ktm vijst toch zijn eigen vijskes los ?Muug wrote:
Ikzelf heb vorige week een paar vijskes van de KTM losgevezen, en nog niet vastgevezen.
Muug wrote:allez
beetje goe bezig geweest van 't weekend
hoe minder ik rij hoe meer ik sleutel
ik heb de KTM van een klein beetje nieuw spul voorzien :
- twee batterijkabeltjes, die het gemakkelijker maken om hem te jumpstarten
- nieuw achterspatbord, was spotgoedkoop en in 't mijn zat al ettelijke jaren een ferme barst
Verder:
- alle stickers eraf
- andere olie erin en zeefjes uitgekuisd
- weer de schoon opgeblonken Wings-dempers er op
- weer de originele carterbescherming er onder
nog to do:
- andere carbnaaldjes erin
- weer de originele bagageplaat er op
- gps-bal demonteren
- mijn reserve-onderdelen sorteren
- te koop zetten
alleszins een resem dichtingen die ik eens besteld heb, oa de kleppendekseldichtingen, begin dit jaar besteldTRooPER wrote: - mijn reserve-onderdelen sorteren
zit daar nog iets interessant tussen ??
wat wordt de volgende ...... test eens de nieuwe AT