![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Toch maar 's kijken of daar geen h7 led in past...
pingu wrote: ↑17 Jul 2019 21:21 Het dimlicht van de v-strom vervangen. Wat bij de Tiger een klusje van geen 2 minuten was, bleek bij de Soes een oefening in frustratie. Want het volledige dashboard moet daarvoor gedemonteerd worden. En natuurlijk zitten sommige van de clips daarvan op alleen voor kabouters bereikbare plaatsen. En dus ook maar de snavel eraf gehaald. 'Klusje' van een minuutje of 20![]()
Toch maar 's kijken of daar geen h7 led in past...
Sinds ik zelf aan mijn CB gesleuteld heb... vind ik het indrukwekkend dat mechaniekers een klein onderhoud op 1 dag kunnen bolwerken... duurt bij mij eerder een week denk ik dan...
Tja ... ik zal inderdaad zeker den eerste (en de laatste) niet zijn die dat voorheeft
Jaja veel blabla
Haha, Hollanders, genoeg mee samengewerkt. En helaas nog steeds. Hoewel ik nu toch stilaan zwaar ga tegenwerken....Raketman wrote: ↑18 Jul 2019 23:42 Zowat 4/5 van de "professionele" zelfsleutelaars die wij over de vloer krijgen waar we dan de professioneel kapotgesleutelde miserie
mogen van oplossen zijn Hollanders...
En sommigen hebben dan zelfs nog het lef om u te komen vertellen wat gij moet doen om hun pipi & kaka op te kuisen![]()
.
Ja maar ik heb al redelijk wa veringen van moto's afgehaald en terug geplaatst ,gewoon alleen maar om teug vet aan de asjes te doen ,maar op de kawa kdx 250 en de yz465 in den tijd maar vet nippels op de veringasjes gezet,zelfs op het balhoofd er 2 gezet bij die 2 moto's, ja als je door het slijk bolt moet je die asjes ook nu en dan smeren wil je goede vering blijven hebben, maar bij die xt660Z die spande toch de kroon voor zijn achtervering te demonteren, gewoon die bovenste bout krijg je daar niet uit zonder de boel te demonteren, als ik hem gehouden had zou ik dat wel proberen te veranderen dat het wel zou gaan met alleen die bout los te zetten, maar nu is het niet meer nodig
Ik heb sinds een jaar ook ne valeo op de GS PD zitten. Vind die beter dan dienen bosch en ik heb daar toch nikske speciaal voor moeten doen om da gemonteerd te krijgenRaketman wrote: ↑18 Jul 2019 23:42 [
Enfin, eigen moto : nieuwe starter gestoken in den R100. Eindelijk tijd voor kunnen maken. 't Is nu ne Valeo ipv nen Bosch en helemaal 100% plug en play was hij ook al niet maar 't is in orde, er staat terug ne starter op die gewoon ronddraait als ge op't knoppeke duwt.
Das zo een beetje de t° die ik op mijn werk ervaar, zo in die rijdende aquarium, en soms denk je ik zet de blazers vollenbak, en wat blijkt er komt warme lucht uit, alleeeeee waaaaarom ben ik toch zo moe ???