Update.
Er was geen lekstroom, het was gewoon default behaviour van de Cyrix CT relais. Ik verklaar me nader: die slimme scheidingsrelais houdt de spanning van beide accu's (start en huishouden) in de gaten. Als die op één van beide een hogere spanning registreert, dan concludeert ie dat die door een externe bron wordt opgeladen en dan gaat ie de twee accu's koppelen, zodat ze alletwee mooi opgeladen worden. Dat gebeurt dus als je ofwel de camper aan de netstroom hangt, ofwel als de motor draait. Zolang beide accu's loodzuur waren, werkte dat perfect, want die hebben dezelfde rustspanning.
Maar ik had een LiFePO4-accu geplaatst als hh accu. En die zijn rustspannnig is zodanig hoog dat de Cyrix-relais echt dacht dat die werd opgeladen. Dus die relais sloot, waarop de hh accu de startaccu begon te druppelladen. Er stroomde bijgevolg stroom doorheen de Victron Smartshunt, die ik evenzeer gemonteerd had, omdat je daar de lading van de hh accu heel nauwkeurig mee kan opvolgen. Altijd handig als je offgrid wilt gaan staan, en je batterij niet compleet wilt leegzuigen. En die druppelstroom fluctueerde, in functie van de "leegte" van de startaccu. Kleinste stroom was 0,22A, wat exact het verbruik is van die Cyrix relais, als ie in rust gekoppeld is.
Dus: geen lekstroom, maar druppellaadstroom.
Oplossing: ofwel een schakelaartje aan die relais plaatsen, (onhandig en vergeetbaar gedoe) ofwel een DCDC 1212 booster plaatsen van 30-50A die de stroom regelt tussen de startaccu en de hh accu. En dat is hier vandaag gearriveerd.