Alternatief, en ook wel een beetje avontuurlijke reisje van een maat van me.
Een rondreis vanaf en tot Kigali, doorheen Zuidwest en West Oeganda op 150cc TVS/Bajaj motoren, "boda boda's" :
https://www.polarsteps.com/SebastianGae ... 128cbc3cdd
Enjoy!
Rwanda-Oeganda
Re: Rwanda-Oeganda
Man man man
hoe zalig is da !
Nog eentje op mijn bucket list.
Die al veel te lang is. Is er op de boekenmarkt nog plaats voor een beginnend (nog te beginnen...) wereldreiziger die fantastisch boeiende boeken schrijft (da moet ik ook nog leren). 
hoe zalig is da !
Nog eentje op mijn bucket list.
- duibhce Kaelann
Nice! Very nice! 
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Zijn er nog mensen onder de 50 die boeken lezen dan?
Denk dat je tegenwoordig verder komt, of toch een groter bereik hebt met een blog. Redelijk live en met prentjes. Interactief ook.
what would Tom do?
Jep…hier lees ik ook nog geregeld boeken…en de 50 is nog een aantal jaren te gaan 
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
No way dat ik met 4 camera's op mijn lijf en moto op reis ga! Laat dat maar over aan mensen als Itchy Boots en Mad or Nomad om er drie te noemen.
Neje, gewoon foto's. Filmen maakt dat het weer werk wordt, kan je evengoed thuis blijven.
what would Tom do?
Maar met filmen en youtube kan je er wel van leven, zie Itchy Boots. Tis maar welk werk je het liefste doet.
I am confused. Oh no, maybe not!
Het liefst zou ik ultra slow willen reizen, per moto of campertje, zoveel tijd nemend als nodig voor de perfecte foto. Een uur of meer wachtend op het perfecte licht, de perfecte wolk, de perfecte scène. Geen gewetensproblemen omdat er iemand zich staat te vervelen... zalig. 
Uhum, en tzal ook wel een paar uur editen per dag zijn, elke dag, om sponsors & publiek eppie te houden
Keep going
Maar dat zal ook nog veel leuker zijn dan een IT-job. 
I am confused. Oh no, maybe not!