Ik moet toegeven, ik heb geen "klik" met de R1100GS.
Misschien moet ik er eens een langere reis mee doen, wie weet slaat de vonk dan over.
Dagtripfoto 2026
Re: Dagtripfoto 2026
Hierzie mannekes, voor zij met heimwee.den Bullet wrote: ↑03 May 2026 10:19Ik zweer nog altijd bij de 1150 GS (zoals blijkbaar als een Stefmans ...).
Afin, moest ik nog kunnen rijden![]()
In welke staat is dat beestje eigenlijk? Heel of lichtjes verwaarloosd? zgan? Hoeveel kilometer al gereden?TuttoTerreno wrote: ↑03 May 2026 23:14 Ik moet toegeven, ik heb geen "klik" met de R1100GS.
Misschien moet ik er eens een langere reis mee doen, wie weet slaat de vonk dan over.
- TuttoTerreno
- Motorzot
In originele staat, met wat Australische accessoires (schakelpook, remleidingen en die grote alu koffers).
117k km
Abs II werkt nog perfekt.
Het enige typisch probleem is de plastic tank met bubbels in de lak.
Verwaarloosd zeker niet. Het heeft jaren droog onder een laken in de garage gestaan, maar professioneel weer tot leven gewekt. De vorige eigenaar was mechanieker van beroep...
117k km
Abs II werkt nog perfekt.
Het enige typisch probleem is de plastic tank met bubbels in de lak.
Verwaarloosd zeker niet. Het heeft jaren droog onder een laken in de garage gestaan, maar professioneel weer tot leven gewekt. De vorige eigenaar was mechanieker van beroep...
Ah die meneer is effenaf van ginder gekomen met dat spel! 
Ge weet dat ge die ABS af en toe moet gebruiken eh, zodat de mechaniek niet vastloopt, en zodat de remolie intern in de modules ook eens kan doorlopen. Rust roest!
Ge weet dat ge die ABS af en toe moet gebruiken eh, zodat de mechaniek niet vastloopt, en zodat de remolie intern in de modules ook eens kan doorlopen. Rust roest!